BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 25, 2008

Perhatian


Perhatian

kepada pembaca yang prihatian terhadap haku, family & penulisan haku yang tak berapa nak syiok nie, sangatlah haku hargai termasuk family haku sendiri...

Dalam masa yang sama ada juga insan yang sungguh terlebih prihatin yang tak sengaja terkutuk membab* buta di comment box, haku ucapkan terima kasih bebanyak sangat.....

Dan yang paling penting bagi menjawab comment yang sungguh sedap telinga mendengar, sila buka mata anda dengan jelas ya.... kalo rabun jangan lupa pakai terus spek mata tu sekali....

Setiap entry yang di update atau dipublish adalah dibuat dikala saya dirumah sewaktu bibik & inang menjaga anak-anak2. Hidup saya di rumah sangat free ok... Sementara suami saya yang sangat cool, siap membantu memberi idea & menangkap si lalat busuk sewaktu operasi serbuan dibuat *ada ker laki*

dan yang paling penting, tidak sekali saya mengupdate blog di office kerana saya bertugas 9am - 5pm non stop okeh... lainlah kalo saya tersangat FREEEE....melainkan ada entry terpaksa seperti ini yang mengambil masa hanya 5minit untuk dipublishkan.

Maaf jika bahasa sungguh menusuk kalbu, tapi haku belum pernah ada hati macam syaiton yang suka caci maki atau tinggal comment yang boleh membunuh diri sendiri......Sila percaya kebenaran ya....

Salam.....

p/s: kenapa lah sibuk sangat, nak haku publish blog ko ke kat sini...Ada bran?

0 comments: