BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 24, 2008

Herbalife.....



nampak tak, pipi haku dah tembam ala debom kan...sila percaya ya!!!....skg berat dah naik mendadak..situasi sudah tegang.....Dari 50kg ke 56kg....Angka tu sangat menakutkan saya......

Saya harus buat sesuatu......Sereyes nie!!!!



pics credit to Puan Adda



so tanpa berlengah-lengah lagi dan sebelum angka itu terus naik dan naik lagi, haku telah menginvest duit hampir RM4** untuk mendapatkan product nie......

Ekceli dulu haku ada satu set, tapi makan 2, 3 hari then dah tak sanggup lagi nak berlapar....So product tu keras & expired date pun telah tiba....Langsung dicampakkan ke tong sampah. hehehehehe....

Tetapi sebenarnya coach saya dahulu telah salah mendidik saya mcmana nak consume product nie....tulah pasal, tak rasa kenyang, makin lapar adalah.....

So dgn bantuan & talian hayat, Puan Adda selaku coach didalam telephone dan pembantu peribadi dirumah MrHazizul, insyallah saya kan cuba sedaya upaya untuk buktikan yang saya boleh berjaya!!!!.... *asal ayat lain macam jer nie, semangat giler kot*

bila minum shake nie, dah tak lapar, kenyang tau...dulu tak percaya, dengan minum jer boleh kenyang, tapi bila kita betul2 consistent & buat cara yang betul baru boleh percaya.... harap-haraplah haku boleh maintain sampai berjaya..... insyallah....

Betul, haku kena buat sesuatu agar dapat reshaping badan balik dan mantain kan berat badan. tinggi haku 150cm jer wei, tapi berat dah 56kg, apa kes nie!!!!


p/s: doakan saya ya...

0 comments: