BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 26, 2009

Ya Betul...



Salam....

Sorylah, entry yang sepatutnya kuar lebih awal, akhirnya terdampar sepi dek tuan punya blog punya HAL SERIUS sehingga lewat pagi semalam.

Akak balik rumah kul 1.30am ko. Lewat giler, tapi urusan untuk berkerjasama kami selesai.

Pasal tu nanti Kin blogkan. Insyallah....

Oh ye, semalam ada beberapa insan duk tanya tak henti-henti, Betul ke ko kena serang beb!!! Korang memang suker gosip, tapi awas sila forward dengan betul agar tidak ditokok tambah!!!

Jawapanya adalah BETULLLLL....

Korang kena percaya coz nie citer betul, bukan tipu.

Tapi bagus jugak, ada baiknya kejadian semalam coz sekurang-kurangnya kami berdua tahu sebab dan kenapa sesetengah-sesetengah benda itu harus menjadik hak peribadi seseorang blogger.

Tapi kami tak tarik-tarik rambut atau bercakaran sesama sendiri. Cuma mahukan kebenaran. Kin rasa tak salah, atleast ada juga pihak yang tahu kenapa dan mengapa Kin jadi begini.

Tapi Kin hormat prinsip sidia yang jenis percaya pada perhubungan setia kawan walaupun pernah suatu hari diperlakukan sebegitu rupa. Tak semua orang ada prinsip sebegitu tau, walaupun pernah dicerca masih lagi punya semangat setia kawan. Syabas!!!

Bagi Kin, sebaliknya.... Kin bukan pendendam yang terlampau, tapi kin punya prinsip hidup sendiri. ibarat, sekali ko buat aku, sampai bila bila pun kin akan ingat. Untuk berdendam, tengok keadaan... See how its goes kan...

Ok berbalik pada citer mula-mula tadi, akhirnya kami berdua meluahkan apa yang patut. Apa yang patut dia dan kin tahu. tak kisahlah samada dia atau kin mahu menerima sebaiknya atau sebaliknya...

kami berlalu dengan bersalaman. Meminta maaf kiranya salah seoarng dari kami pernah dengan sengaja atau tidak sengaja tanpa sedar melakukan kesalahan.

Dia punya cara dia, Kin punya cara kin sendiri. kami ada keluarga yang perlu dibela, punya hati yang perlu dijaga. Biarlah kami dengan cara hidup kami sendiri....

Akhirnya kami......



Tak perlu ada kata, selain menamatkan nya....


0 comments: