BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 25, 2008

Sorryyy...


Guys,

Ekceli haku dah agak dah benda nie akan jadi.....

Saya dapat notes nie dari comments box from kak iena

"sunyi jer blog akak.. lama dah kin tak jengah ...huhuhuh.."

Ekceli, walaupun saya tak update blog kerana tak sihat atau bz, tapi saya tak pernah GAGAL terjah blog u olls semua.... Cuma sekarang nie saya cuma visit dari my new desktop, so mmg u olls GAGAL mengesan kemasukkan saya...hehehehe!!!! Kalo saya terjah dari laptop maybe boleh trace kehadiran saya ya.....

Dan itu juga tak bermakna saya mengambil kesempatan menerjah blog orang lain secara membab* buta atau secara sembunyi, cuma yg link kan saya sahaja.....

Memandangkan saya juga malas nak keluarkan laptop dari bag dan simpan balik, saya terus ON jer suis desktop... senangkan!!!..

Nanti bila MrHazizul ada masa, saya akan suruh dia KEEP my ID dalam desktop tu ya.... so nanti korang boleh nampak saya....

So kepada Kak Iena, kin selalu jengah blog akak tau..... hari-hari mesti saya click kat column BLOGGERS kat bawah sekali tu.....

Ok tak????


p/s: penat lelah

0 comments: